GDPR
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MŰKÖDTETÉSÉVEL KAPCSOLATOS ADATKEZELÉS
1. Cégünk telefonos hangfelvétel készítésével működő ügyfélszolgálatot üzemeltet.
2. Az ügyfélszolgálattal történő telefonos kommunikációt az értékesítések, szolgáltatások teljesítése, illetve az arról való tájékoztatás, valamint minőségbiztosítás céljából hangfelvétellel rögzíti.
3. A rögzített hangfelvétel – dátum-, időpont-, és a hívó telefonszám kombinációjából álló - azonosító számmal van ellátva. Az azonosító számok alapján, a rögzített hanganyagok – a 4. sz. pontban hivatkozott időtartamon belül - visszakereshetők, és az Érintett kérésére, az Érintett rendelkezésére bocsátahatók.
4. Cégünk a hangfelvételeket 2 évig őrzi meg. A beszélgetés során elhangzó, a további ügyintézéshez szükséges adatok kezelése 5 évig tart. A 2 év elteltét követően a hangfelvételt megsemmisítjük, az 5 év elteltét követően pedig, az adatokat töröljük.
5. Ezen adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása.
6. A hangfelvétel készítéséről és annak azonosító számáról, a hívás elején, az Érintettet a 10. sz. pontban rögzített szöveg alkalmazásával, az Érintett hívását fogadó automata útján tájékoztatni kell, és akként kell beszerezni a hozzájárulását a hangfelvétel készítéséhez valamint az annak során megadott adatainak a kezeléséhez, hogy a hívás Érintett általi folytatásával - mint, un. ráutaló magatartással – a hozzájárulás automatikusan megadottnak minősül.
7. A hangfelvételek megőrzéséről, megőrzési idő lejártát követően való megsemmisítéséről, valamint azoknak az Érintettek kérésére való rendelkezésre bocsátásáról, illetve a beszélgetés során elhangzó adatok ügyintézéshez szükséges további elektronikus rögzítéséről, kezeléséről és a kezelési időt követően való törléséről cégünk gondoskodik.
8. Kezelt adatok:
- a hívó telefonszáma
- a hívás dátuma és időpontja
- a rögzített beszélgetés hangfelvétele
- a beszélgetés során megadott személyes további adatok
9. Címzettek:
- a cég vezető tisztségviselői
- a cég ügyfélkapcsolati feladatokat ellátó dolgozói
- a cég aktuális adatfeldolgozói
10. „Kedves ügyfelünk! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a beszélgetést szolgáltatásainknak a teljesítése érdekében, minőségbiztosítási okokból rögzítjük.
Az adatkezelési tájékoztatónkat elolvashatja a honlapunkon – www.petrol-acis.hu.
A beszélgetés folytatásával elfogadja az adatkezelési tájékoztatónkat.